Everything & nothing - Photospam

6.6.16

 photo IMG_0139_zpsjeieezhf.jpg
 photo blogpost 3 _zpsurvh98ry.jpg
 photo IMG_0408_zpsek1dobjp.jpg

 photo IMG_0175_zpsxca3ucxe.jpg
 photo IMG_1385_zpsvybultul.jpg
 photo blogpost 2_zpsyz3ckxax.jpg
 photo blogpost 4_zpsjutrtdxq.jpg
 photo IMG_0281_zpsiosscipe.jpg
 photo IMG_1389_zps6lgnot9z.jpg
 photo blogpost 6_zpsjebg3lcm.jpg
 photo blogpost 1_zpsx1ff9isu.jpg
 photo blogupdate 1_zps4rwjlxqy.jpg

Woow, lang tid siden jeg har fået taget mig tilsammen til, at skrive herinde. Den sidste tid har Paris både vist sig fra sin bedste side og sin mindre gode... Har siddet med misundelige blikke og kigget på vejret derhjemme mens Paris har budt på regn og regn og regn og så lige lidt mere regn. Kontrasten fra da jeg først kom herned hvor foråret simpelthen var så fint og der var smukke lyserøde kirsebærblomster overalt til de sidste par uger som virkelig bare har været grå - er stor! og så har seinen tilmed også har været tæt på oversvømmelse... Når det er sagt, så er det faktisk slet ikke så slet som det lyder i nyhederne og det er faktisk de færreste parisianere der virker særlig påvirkede af, at Paris oplever den værste oversvømmelse i 100 år. Allerede i går, da jeg lige var forbi var vandstanden igen på vej ned.
Siden sidst og til trods for kedeligt vejr er jeg bare faldet endnu mere pladask for Paris. Jeg har haft besøg, først af min kusine Julie og hendes kæreste Casper som også var med i det tidligere indlæg og efterfølgende af mine to dejlige veninder Sofie og Nanna - hvilket bare var en fest og så hyggeligt. Jeg har også været sammen med en masse af mine veninder hernede fra og været ude og leget både turist og lokal diverse steder og så har jeg selvfølgelig arbejdet og snakket fransk ;-) Mit fransk har helt klart forbedret sig og jeg er spændt på hvordan den næste tid går, da jeg har haft min sidste uge i sprogskole og nu må tage mig sammen på egen hånd. Er stadig meget glad for mit arbejde og kollegaer og nu starter europa mesterskaberne i fodbold jo officielt på fredag, som jeg fatter hat af men som kommer til at fylde en del her i Paris og ikke mindst på mit arbejde - puha haha.

På billederne ser i blandt andet - Notre Dame omringet af blomster, mit skønne køkkenvindue, Julie og Casper, et glimt af smukke Sacré-Cæur indvendigt, dejlige Sofie og Nanna (og mit nye dyre... taskekøb), Louvre (som altså har det helt fint), Monets åkander på Musée L'orangerie, Fondation Louis Vuitton og Sigrid & jeg på bilfri søndag på Champs-Élysées.

/A long photo spam since last time I posted - Even though Paris has showed its most gloomy side the last couple of weeks with rain and rain and rain - I just been falling even more in love with this city. On the pictures you see - Notre Dame surrounded by cherry flowers, my lovely kitchen window, my cousin Julie and her boyfriend Casper, a glimpse of beautiful Sacré-Cæur on the inside, my lovely girlfriends Sofie & Nanna, Louvre, Monets waterlillies at Musée L'Orangerie, Fondation Louis Vuitton and Sigrid & I on car free sunday on Champs-Élysées.

You Might Also Like

0 Comments

Subscribe